Followers

Thursday 29 December 2011

SWEET MEMORY ^_^


TINGGAL KENANGAN

7/12/2011 tarikh ini menemukn aku dngn seorng gadis yg bername nurul aina syahirah binti khairulnizam . kiteorng bertemu di jaya jusco (JJseremban2) time ni lah aku bermesre dngn die .
dkt tmpt ni lah aku boleh tatap muke die .
apebile aku tatap aku rse tenang ,
kerane bgi aku die adelah segale-galenye dlm hidop aku .
time makan kiteorng mkan dkt restoren johnny's lpas mkan kiteorng beli hadiah sesame sndri .
akuxkesah die belikan aku baju mahal or murah aslkan aku hargai baju tu dngn sebaik yg mungkin .
selepas pnt berjalan2 mncari hadiah kiteorng tngok movie .
nk tngok crite ombak rindu tiket hbes yg ade tngll pkol 5:40 tpi pkol 6 dh nk balik mmg  r .
terpkse lah tngok crite lain . kiteorng tngok MISTERI JALAN LAME .
tngok tajuk seramkan tpi sbnrnye xpon crite die kbnykkan lawak .
ketike aku tngok wayang hmpir satu jam mcm tuh aku trase ngantuk .
aku ckp lah u boleh i tido dkt bahu u ?
die tros ckp boley , then aku pon melentokkan kpale dkt bahu die .
aku dh trpkir mcm2 aku brharap die lah awek aku smpai aku mati .
tpi aku rse x sbb cinte mnyet je .pastuh aku rse segan nnt die pikir aku amek kesempatan .
cpt2 aku bngun .  then mama die telefon tros balik . gmbr ni aku akn ingt smpai bile2 sblom tngok wayang kiteorng brmbr dulu :) tpi xbnyk pon aku xsuke brgmbr :p

beberape bulan kemudian die dh muak dngn aku ,
aku rse mcm aku dipinggirkan oleh die . aku xkesah lah die nk kutuk aku ke hape yg pnting aku xprnh rse benci prasaan syg aku terhadap die xprnh pudar . aku tau die nk cari laki lain tpi aku hnye mampu berdoa utk kbhagian die dn aku mampu menunggu die dtg balik dkt aku . orng tue2 ckp kalo kite sygkan seseorng itu kite lpaskan die , kalo die btol2 cintekan kite mesti die dtg balik . hope dpt kembali dngn die . tengs buat sye bhagie slame ni , nurul aina syahirah sye maseh syg dkt awk . walaupon hati awk dh trtutup utk sye , sye tetap tnggu awk . sye xkan berenti berdoa utk awk , biarlah sye xbhagie aslkan awk bhagie :) ye aku tau aku xsempurne dimate die , tpi aku cube jadi yg terbaik utk die . aku xnk berpisah dngn die , hanye mati je boleh pisahkan kite . tpi dh mmg takdir kite xde jodoh . aku rindu perbuatan die semue trhadap aku , yg pnting aku rindu dngn manjekan kau trhadap aku . dh memang tertulis takdir itu kite mmg xboleh lawan . aku nk pkse die pon xboleh die seorang perempuan yg lemah :) biar lah aku gembire secare pure-pure aslkan die bhagie spnohnye . aku xkesah die doakan aku atau x , yg pnting aku nk kau tau sbnrnye aku berharap pnyakit die tu sembuh spnohnye, doa utk pnyakit kau xpnh aku hentikan . hope kau ade pengganti lain yg boleh jage & buat kau gembire :') hope korang jgk paham mmg susah nk melupekan seseorng yg kite syg dlm sekelip mate . mencintai sesorng itu hnye satu saat. nk melupekan seseorng tu belom tentu satu tahun . :']

lastly penutupnye mesti korunk2 trtnye-tnye nape clash kan , critenye pendek je mcm ni je . ade seorng perempuan bertnye dkt kawan aku dimane aku duduk then kawan aku jwblah nme tmn je xtnye pon alamat rmh. so kwn aku tu punye awek bagi tau awek aku , awek aku rse jelez dan tros buang aku dlm hidop die mcm tu lah critenye . aku dngn perempuan tu xpape hbgan pon , pompan tu ckp die sje je nk tau , xpe lah aina sye xkesah awk lukekan hati sye , btw sye xpernah bencikan awk . sye tau awk sbnrnye seorng perempuan yg baik hati lagi lemah lembut . awk jage diri ok :') lyg ni btol2 last , die lah satu-satunye perempuan yg buat aku menitiskan air mate sbb syg kan die ;']